Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday 12 January 2012

DOA SITI ZULAIKHA

Tuhanku…
Seandainya telah kau takdirkan
Dia Milikku…….. tercipta buatku
Dekatkan lah hatinya dengan hatiku
Tetapkan lah kemesraan antara kami
Agar kebahagiaan ini kekal abadi
Dan Tuhanku
Seiringkan lah kami
Mengharungi hidup luas ini
Ke tepian yang sejahtera
Tetapi Tuhanku yang Maha Pengasih
Seandainya telah kau takdirkan
Dia bukan milikku
Bawalah dia jauh dari pandangan ku
Luput dari ingatan ku
Dan peliharalah aku dari kecewa
Serta tuhanku yang Maha Mengerti
Berilah aku kekuatan
Melontar bayangannya kedada langit
Hilang bersama senja nan merah
Dan gelap pekat awan
Agar aku bias bahagia
Walaupun tanpa dirinya
Dan Tuhanku tan Tercipta
Biarkanlah yang hilang
Tumbuhkanlah kembali yang telah patah
Meskipun tidak sama dengan dirinya
Biar sekuat mana aku menyintainya
Aku pohon agar Tuhanku
Melenyapkan perasaan ini
Sekiranya dia ditakdirkan bukan milikku
Tapi sekiranya dia ditakdirkan untukku
Kupohan agar takdir
Memperkuatkan kasihku padanya
Selagi tidak melebihi
Kasihku padaMU
Amin….

1 comment: